• Zwroty i reklamacje

Szanowni Państwo,

w trosce o najwyższą jakość świadczonych przez nas usług gwarantujemy Państwu system zwrotów i reklamacji.

Odstąpienie od umowy:
Zgodnie z ustawą przysługuje Państwu okres 14 dni, w ciągu których mogą Państwo odstąpić od umowy. Aby odstąpić od umowy proszę wykonać poniższe kroki:

1. Skontaktuj się z nami i poinformuj o odstąpieniu od umowy:
Tel: 500 570 075
e-mail: sklep@hanybany.pl

2. Przygotuj pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy i prześlij je w formie papierowej. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajdziesz TUTAJ.

3. Prześlij przygotowane oświadczenie:

1. na adres email: bok@hanybany.pl

2. lub pocztą na adres:

HanyBany.pl
Dział Zwrotów i Reklamacji
ul. Słoneczna 18H
05-860 Święcice

4. Nadaj przesyłkę na adres ustalony po kontakcie z naszym działem obsługi klienta.

5. W terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki otrzymasz zwrot pieniędzy na konto bankowe podane w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.

Reklamacje i Gwarancja:

W przypadku uszkodzenia nie spowodowanego winą użytkownika prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta celem ustalenia szczegółów reklamacji:
Tel: 500 570 075
e-mail: bok@hanybany.pl
Na wszystkie nasze produkty oferujemy 2-letnią gwarancję producenta.

Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań by zapewnić Państwu obsługę na najwyższym poziomie.